söndag 16 september 2007

Kameran sönder men sängen är klar!


Ja, min älskade digitalkamera har pajat... Men, jag har ju lovat er bilder på hur sängen blev, så via mobilens kamerafunktion kan ni åtminståne få en hint. Väldigt dålig kvalitet, jag vet. Typiskt att kameran går sönder nu, när jag har så många saker jag skulle vilja visa er. Jag satt igår kväll och mös över alla snälla inlägg jag har fått på min blogg och tänkte att jag minsann nu ska bli lite mer aktiv bloggare. Men, det blir snart en ny kamera. Tekniknörd som jag är, klarar jag mig inte utan en sådan länge till. Jag blev nöjd med sängen! Har nog planer på att ta efter Noells mamma med de vackra bokstäverna från Country by mail på hennes sons säng. Fast jag sätter nog dem på huvudänden istället. Vad tror ni?

1 kommentar:

Beas sa...

Jättefin säng! Jag har fyndat en liknande, men den står under trappen fylld på inredningsmaterial till dotterns rum när det blir klart. :-)

Gamla fotografier är toppen och det är inte så vanligt att man ser gamla fotografier tagna utomhus som den på din mormor. Vilken oerhört fin ögonblicksbild.

Ha en härlig lördag!